OD CZEGO ROZPOCZĄĆ INWESTYCJĘ WITACZA REKLAMOWEGO?

Inwestycja w witacz reklamowy w wysokości 10-50m może być strategicznym posunięciem dla Twojego biznesu, zwiększając prestiż, ale przede wszystkim widoczność marki z daleka, co ma przełożenie na impulsywne zakupy Twoich klientów.

10 kroków, które warto rozważyć przed podjęciem decyzji inwestycyjnej w witacz:

1️⃣ Przepisy i regulacje: Upewnij się, że planowana lokalizacja spełnia wszystkie wymogi prawne i regulacje dotyczące budowy i inwestycji. Sprawdź, czy istnieje plan zagospodarowania terenu i jakie informacje zawiera. 

2️⃣ Analiza lokalizacji: Sprawdź potencjalne lokalizacje dla witacza reklamowego. Wybierz miejsce, które zapewni maksymalną widoczność dla Twojej reklamy oraz dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Jak to zrobić? Graffico wykonuje analizę widoczności, służy do tego tzw. próba balonowa. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o próbie balonowej, zajrzyj TUTAJ.

3️⃣ Budżet: Po określeniu wysokości witacza,  sporządź szczegółowy budżet na inwestycję, uwzględniając koszty związane z budową, montażem, oświetleniem, konserwacją oraz ewentualnymi opłatami związanymi z użytkowaniem przestrzeni reklamowej.

4️⃣ Szczegóły: To właśnie szczegóły wpływają na estetykę, unikatowość, trwałość konstrukcji reklamowej. Jak masz już dane dot. warunków administracyjnych, wymiarów, czas zagłębić się w szczegóły techniczne i estetyczne:
-jaki słup konstrukcyjny wybrać? Oktagonalny, stalowy, strunobeton, kwadratowy, teleskopowy
-„Główka” z logo marki 2- czy 3-stronna?
-„Główka” obrotowa z motoreduktorem?
-„Główka” w formie kasetonu z elastycznym licem (jak Amic Energy, Crab, KFC, czy liter 3D (jak Max Premium Burgers, Karlik  
-słup konstrukcyjny z dodatkowym oświetleniem?
-fundament stały (w gruncie), czy nastawny?

witacze

5️⃣ Dostawca: Znajdź sprawdzonego dostawcę witacza reklamowego, który ma doświadczenie w projektowaniu i instalacji konstrukcji reklamowych o dużej wysokości. Tu doświadczenie jest bezcenne, a bezpieczeństwo ponad wszystko. Taką inwestycję w witacz reklamowy warto zrealizować w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, to zwykle wpływa na niższe koszty, szybką komunikację i fachowe doradztwo.

6️⃣ Dokumentacja: Gdy już masz wybranego dostawcę witacza i dopracowane wszystkie szczegóły reklamy, będziesz potrzebować dokumentację techniczną do uzyskania pozwolenia na budowę. Na tym etapie konstruktorzy wybranego dostawcy zajmują się opracowaniem technologii i dokumentacji technicznej.

7️⃣ Produkcja: Po uzyskaniu pozwolenia na budowę witacza, rozpoczynają się równolegle dwa procesy: instalacja fundamentu i produkcja witacza. Warto wcześniej upewnić się, czy producent witacza dysponuje własnymi certyfikowanymi ekipami montażowymi, które mają doświadczenie i spełniają wszelkie wymogi BHP, aby zapobiec ewentualnym wypadkom czy uszkodzeniom.

8️⃣ Montaż: Gdy dostawca ma dobrze zorganizowaną logistykę montażową, zabezpieczony teren, przygotowany sprzęt ciężki, montaż witacza  to przedsięwzięcie kilkugodzinne, a efekt natychmiastowy, zwiększenie świadomości marki, lepsza widoczność, wzrost liczby klientów w Twojej lokalizacji biznesowej. Zobacz film z montażu witacza:

9️⃣ Po: Po instalacji fundamentu i konstrukcji reklamowej, dostawca musi dostarczyć dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na podzespoły. I na tym koniec 💪

Inwestycja w witacz reklamowy czy konstrukcję reklamową może być skutecznym sposobem na wzmocnienie wizerunku marki i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Przestrzegając powyższych kroków, możesz zminimalizować ryzyko i maksymalizować potencjalne korzyści z tej inwestycji.