Jaki wariant oznakowania wybrać dla Twojej firmy?

Planujesz oznakować budynek, w którym mieści się Twoja marka i zastanawiasz się nad najlepszym rozwiązaniem?

Oznakowanie zewnętrzne firmy  to również forma przyciągania uwagi klientów. To oddziaływanie na świadomość  klientów i postrzeganie  marki.

Reklama świetlna może przybrać kilka wariantów rozświetlających logotyp Twojej marki, ale jednocześnie stanie się częścią krajobrazu miejskiego, który kochamy. Bo przecież miasto to symfonia świateł.

Istnieje wiele opcji dostępnych na rynku, takich jak otoki reklamowe, litery 3D oraz kasetony reklamowe. Warto zrozumieć różnice między nimi, aby dokonać najlepszego wyboru dla swojej firmy.

✔️Otok reklamowy 

Otoki reklamowe to elegancja i nienachalna widoczność

Otoki reklamowe to doskonała opcja dla firm, które pragną nadać swojemu otoczeniu elegancki i profesjonalny wygląd. Otoki są wąskimi paskami okalającymi budynek, wykonane z trwałego i profilowanego aluminium w kilku wersjach wykończenia i świecenia idealnie komponują się z różnymi rodzajami architektury. Otoki reklamowe ze względu na swoją modułowość  są idealnym rozwiązaniem  dla sieci handlowo-usługowych, sektora paliwowego, bankowego, agro oraz takich marek jak: banki SGB, stacja paliw Moya czy Amic Energy, sieci handlowych Kubota.

Zalety:
✔️modułowość
✔️nienachalny design
✔️unikatowe elementy wykończenia
✔️dopasowanie do stylu architektury
✔️estetyczny i łatwy montaż

✔️Litery reklamowe

Litery 3D eleganckie i wyraziste rozwiązanie  

Litery blokowe wyróżniają się trójwymiarowym efektem. Litery 3D pozwalają elewacjom budynków być nieznacznie zakryte. Architektura jest tu głównym bohaterem krajobrazu, a reklama nienachalnym dodatkiem.

W przypadku liter 3D możemy uzyskać 3 warianty świecenia:

➡️świecenie licem
świeci tylko przód litery jak w przypadku takich marek jak Auchan, Carrefour, Subway, czy Rossmann. To najbardziej popularny rodzaj świecenia. Lico wykonane jest z plexi mlecznej, plexi barwionej lub plexi wyklejonej specjalistyczną folią translucentną. Źródłem światła są markowe moduły LED o IP 67.

➡️świecenie „halo”
to rodzaj świecenia, który daje efekt aureoli wokół litery. Front i bok litery są wykonane z aluminium malowanego proszkowo według palety RAL. Litera świeci światłem odbitym od elewacji. Kolor światła może być dowolny, jednak najbardziej popularne jest światło białe. Źródło światła stanowią markowe moduły led IP 68. Z technologii „halo” korzystają takie marki jak La Rive czy Cinema City.

Dla kogo jest technologia „halo” ?
✔️marek artystycznych, restauratorskich, beauty
✔️marek, które pragną eksponować swoje logo na gładkiej powierzchni ściany
✔️marek, które mają czarny logotyp

➡️świecenie black@white
to technologia, która pozwala na ekspozycję logo, które w dzień jest czarne, nocą świeci na biało. Źródło światła stanowią specjalistyczne i markowe moduły led IP 68.
Jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich marek, które:
✔️mają czarny logotyp
✔️eksponują logo na zabytkowym budynku
✔️dbają o krajobraz miejski i pragną żeby reklama była harmonijna, niekrzycząca

✔️Kaseton reklamowy

Kaseton reklamowy to najprostszy element reklamowy.

Swoją estetyką nie zmienił się przez wiele lat. Kaseton zbudowany jest z profila aluminiowego, malowanego proszkowo. Lico wykonane jest w 2 wariantach:

✔️plexi wyklejona folią translucentną – małe wymiary elementu
✔️elastyczne lico – specjalistyczna tkanina banerowa z nadrukiem lub wyklejona folią translucentną – rozwiązanie dedykowane dla dużych gabarytów, gdy chcemy uzyskać estetyczne, bezszwowe lico. Źródło światła stanowią markowe moduły led IP 68. Z tego rozwiązania korzystają takie marki jak E. Leclerc, Rossmann, Blum, Carrefour, bank Millennium.


Kliknij, jeśli chcesz wiedzieć więcej, kiedy użyć plexi, a kiedy elastyczne lico. 

Wskazówki przy wyborze:

✔️Charakter firmy: Wybierz oznakowanie, które odzwierciedla charakter i wartości Twojej firmy.
✔️Widoczność: Zastanów się, jak ważna jest widoczność Twojego oznakowania w danym miejscu i o której porze dnia.

✔️Budżet: Określ swój budżet i dostosuj go do rodzaju oznakowania, które spełni Twoje oczekiwania.
✔️Warunki techniczne budynku: Tu ważna jest specyfikacja elewacji lub dachu.

Pamiętaj, że konsultacja z Graffico  może również być kluczowa, aby dokładnie dostosować oznakowanie do Twoich potrzeb zarówno pod kątem estetycznym, technologicznym, technicznym. Wybierając odpowiednią formę oznakowania, możesz efektywnie wzmocnić swoją obecność na rynku i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.