Branding i rebranding to zdecydowanie nasza specjalizacja!
Stacje paliw – ich branding i rebranding to zdecydowanie nasza specjalizacja. Uwielbiamy odświeżać marki, projektować, produkować, czuć zapach spawania, spoglądać na błysk nitek świetlnych i ostatecznie uczestniczyć w metamorfozach reklamowych. Przynosi nam to ogrom satysfakcji i energię, która nas uzależnia. Do tworzenia tylko pięknych elementów dla świadomych marek.Wybór koloru na stacji paliw jest często zdeterminowany Księgą Znaku lub jest to wynikowa kolorystyki logotypu marki. Ważne, żeby było to wybór świadomy, bo kolory w przestrzeni publicznej i w komunikacji biznesowej bardzo na nas oddziałują. Wybór koloru to aż wybór koloru.Zobacz zestawienia kolorów na konkretnych stacjach!
Okazuje się, że każdy kolor ma swoje znaczenie i uzasadnienie. Czasami taki szczegół decyduje o naszym wyborze lub sprawia, że dana stacja paliw jest naszą ulubioną, czujemy się na niej dobrze, częściej korzystamy ze sklepu, ale często nie potrafimy powiedzieć, dlaczego tak właśnie jest. Analiza koloru i świadomość oddziaływania barw pomaga. Chcemy podzielić się z Wami naszą wiedzą. Koniecznie zobaczcie nasz poradnik o kolorach!Tu pobierz poradnik – https://graffico.pl/wp-content/uploads/2022/04/poradnik-stacje-kolory.pdfhttps://graffico.pl/wp-content/uploads/poradnik-stacje-kolory.pdf
https://graffico.pl/wp-content/uploads/moya.jpg6361210graffhttps://graffico.pl/wp-content/uploads/logob.pnggraff2022-04-27 21:56:572023-02-18 19:22:22Kolory na stacji paliw