Estetycznie i oryginalnie  oznakowane stacje paliw przyciągają więcej klientów.

“Nowe oznakowanie stacji było dla nas  niespodzianką. Projekty były ładne, ale wykonanie jeszcze atrakcyjniejsze. Przemianę, jaka się dokonała porównałbym do powiedzenia “niebo a ziemia”. Po zmianie wizerunku, zmiany, które nastąpiły były bardzo duże, bo sprzedaż paliw wzrosła o 200%, więcej klientów zatrzymuje się na stacji i oprócz tankowania, korzysta z usług sklepu i gastronomii.”

Błażej Aleksander Hemrling, Stacja paliw Ener-gaz.

Brzmi nierealnie, prawda? A jednak przejeżdżając przez Żnin można zatankować na wyróżniającej się stacji Ener-gaz.  Czerwony pylon zaprasza klientów, a warto wspomnieć, że od czasu rebrandingu ilość klientów podwoiła się! To jeden z licznych przykładów na to, że design stacji paliw  ma ogromne znaczenie i realnie wpływa na decyzje zakupowe Twoich potencjalnych klientów.

Właściciele stacji do niedawna nie widzieli potrzeby inwestowania w wystrój, wyposażenie i oznakowanie stacji paliw. Nie zauważali przełożenia estetyki i reklamy zewnętrznej na sprzedaż. Zmieniamy się  jednak, my klienci i coraz większe znaczenie ma dla nas wystrój, miła i pomocna obsługa, kompleksowość. Cena nadal jest dla nas ważna, ale nie najważniejsza.

W 2015 zauważyliśmy zmianę. Nasi Kontrahenci inwestują w oznakowanie i uważniej dobierają kolorystykę, rozwiązania technologiczne, wielkość wyświetlaczy, a przede wszystkim design. Jak w każdej branży, tutaj też warto się wyróżnić i cieszy nas, że coraz więcej klientów dostrzega taką potrzebę. Trend dopasowywania kolorystyki, kształtu otoków i pylonu do popularnych sieci stacji paliw powoli upada, jest wypierany przez chęć stworzenia własnej, silnej i – co ważne – zauważalnej i rozpoznawalnej marki. Mamy nadzieję, że dla właściciel stacji paliw rok 2016 będzie rokiem korzystnych zmian, także tych wizerunkowych.