Projektujesz budynek biurowy, przemysłowy lub usługowy? Twoja wizja zostaje realizowana i wszystko jest idealnie, aż do momentu… gdy chaotyczne reklamy zaczynają zakłócać estetykę elewacji. Identyfikacja wizualna marek w przestrzeni miejskiej jest nieunikniona. To, czy będzie harmonijna i elegancka, zależy od odpowiedniego planowania już na etapie projektu budynku i otoczenia. Bez profesjonalnego nadzoru mogą pojawić się problemy:
- chaotyczne rozmieszczenie reklam w różnych rozmiarach i kolorach,
- brak jednolitego oświetlenia logotypów,
- brak wyznaczonych stref ekspozycji z przygotowaną infrastrukturą,
- brak spójności wizualnej.
Współpraca architekta z firmą reklamową pozwala na stworzenie estetycznego i funkcjonalnego systemu oznakowania, który chroni architekturę, charakter otoczenia i jakość przestrzeni publicznej.

ARCHITEKCIE, WESPRZEMY CIĘ W ZAKRESIE:
Wzornictwa i trendów
Próby balonowej
Konstrukcji nośnych
Materiałów poszycia, łączenia tekstur
Możliwości malowania
Rodzajów fundamentów
Konstrukcji i podkonstrukcji
Wielkogabarytowych znaków
Efektów świecenia
Eko rozwiązań i sterowania