Czy rebranding stacji paliw jest trudny?

TAK, bardzo!

Czy to lubimy?

TAK, bardzo!

Czy dla nas rebranding stacji paliw jest trudny? Nie, bo się na tym znamy. Ale jest niewątpliwie bardzo wymagający i angażujący wiele aspektów, które widać i nie widać. Widzisz finalny efekt wytworzonych elementów i certyfikowaną ekipę montażową Graffico montującą elementy identyfikacji wizualnej stacji paliw takich jak pylon cenowy, pylony wjazdowe, zabudowy słupów, otoki reklamowe, oznakowanie sklepu i myjni samochodowej, oświetlenie, podsufitkę, podkonstrukcje. 

Oznakowanie stacji paliw wymaga starannej planifikacji i skoordynowanego działania, uważności na szczegóły, umiejętności rozwiązywania problemów, wszechstronności i doświadczenia.

Za co jesteśmy odpowiedzialni oznakowując stację paliw:

Audyt i pomiary

Projekt plastyczny i wizualizację

Dokumentację  techniczną

Produkcję elementów: pylon cenowy, witacz przy autostradzie, otoki reklamowe i obróbka dekarska, konstrukcję wiaty, pylony wjazdowe, oznakowanie sklepu, kosze do segregacji, zabudowę słupów, podsufitkę, oświetlenie, pionową i poziomą identyfikację.

Montaż. I tu zwykle nie mamy komfortu pracy gdy stacja jest zamknięta, bo stacje nigdy nie „zasypiają”. Montaż wszystkich elementów trwa ok 3 dni bez przerwania działalności stacji. Jakość i bezpieczeństwo montażu zapewniają nasze własne ekipy montażowe.

Dokumentację powykonawczą

Ciekawostki

➡️witacz dla stacji paliw Crab:

     wysokość konstrukcji – 45m,

     ciężar fundamentu – 150 ton,

     wielkość kasetonu z logo – 58m²

➡️ montaż pylonu cenowego trwa ok 15 minut

➡️ przeciętna wiata paliwowa zmienia wymiar o ok 3cm na przełomie zimy i lata

➡️ do precyzyjnego określenia wysokości witacza stosujemy próbę balonową

➡️ w naszych pylonach cenowych użytych jest ok 300 śrub i nitów, z czego widocznych są tylko 4

➡️ po rebrandingu sprzedaż na stacji paliw wrasta o 30%