Czy NIEBO ma znaczenie w ekspozycji Twojej Marki?
O tak!
Jeśli masz biały logotyp i chcesz go umieścić wysoko na dachu biurowca na tle nieba, zdecydowanie odmówimy wykonania takiego zlecenia.
NIE, BO … Twoja reklama będzie niewidoczna w ciągu dnia. NIEBO w Polsce nie zawsze jest piękne i pogodne. Biały logotyp na mlecznym, zachmurzonym NIEBIE jest zupełnie niewidoczny, a więc nieefektywny.
Oczywiście nie zawsze możecie ingerować w Księgę Znaku i modyfikować Wasze logo, jednak czasem warto zwrócić uwagę na taki niuans jak NIEBO.
NIEBA w Polsce nie zmienimy, „sorry, taki klimat mamy”, ale jeśli chcecie być zadowoleni z Waszych inwestycji, pamiętajcie o tym, ale Graffico nie podejmie się takiej realizacji…
NIE, BO to niezgodne ze sztuką reklamową.
NIE, BO ponad wszystko cenimy sobie zadowolenie z inwestycji klienta.
NIE, BO polskie NIEBO nie lubi białych logotypów.
Podobał Ci się ten artykuł? Zobacz “PYLON REKLAMOWY REALIZOWANY W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”
Czy NIEBO ma znaczenie w ekspozycji Twojej Marki?
O tak!
Jeśli masz biały logotyp i chcesz go umieścić wysoko na dachu biurowca na tle nieba, zdecydowanie odmówimy wykonania takiego zlecenia.
NIE, BO … Twoja reklama będzie niewidoczna w ciągu dnia. NIEBO w Polsce nie zawsze jest piękne i pogodne. Biały logotyp na mlecznym, zachmurzonym NIEBIE jest zupełnie niewidoczny, a więc nieefektywny.
Oczywiście nie zawsze możecie ingerować w Księgę Znaku i modyfikować Wasze logo, jednak czasem warto zwrócić uwagę na taki niuans jak NIEBO.
NIEBA w Polsce nie zmienimy, „sorry, taki klimat mamy”, ale jeśli chcecie być zadowoleni z Waszych inwestycji, pamiętajcie o tym, ale Graffico nie podejmie się takiej realizacji…
NIE, BO to niezgodne ze sztuką reklamową.
NIE, BO ponad wszystko cenimy sobie zadowolenie z inwestycji klienta.
NIE, BO polskie NIEBO nie lubi białych logotypów.
Podobał Ci się ten artykuł? Zobacz “PYLON REKLAMOWY REALIZOWANY W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”