Reloging Graffico
Od jakiegoś czasu coś nas uwierało, nie pasowało.
Po 30 latach przyszedł czas na odświeżenie. Na nowy etap i nową identyfikację wizualną. Na nowe logo.
Chociaż sentyment i nostalgia ogromna, to czujemy, że w obecnym logo już się nie mieścimy. Nie oddaje już w pełni naszej wizji, misji i tego kim i czym się czujemy. Przestało do nas pasować.
Sięgamy wyżej i dalej.
Nieśmiertelny pomarańcz z nami jednak zostaje. Bo nadal jesteśmy kolorowi i nadal kreatywni, choć mocno osadzeni w produkcji i stali,
w wielkogabarytowych arcydziełach.
Potrzebowaliśmy wyróżnika, coś, co nie tylko kolorem będzie nas wyróżniać, coś, co będzie odzwierciedlało naszą chęć sięgania gwiazd, co w pewien sposób zobrazuje nasze reklamy do nieba. Potrzebowaliśmy COŚ, co pokaże, jak wysoko sięgamy i jak wysoko sięgać będziemy.
Nowe logo Graffico
Padło na żyrafę. Właściwie nie padło. Od zawsze czuliśmy, że jest nam bliska. Że pasuje do nas. Do Graffico.
Żyrafa to dla nas uosobienie wysokiej świadomości, intuicji i percepcji. Jest czujna i przygotowana. W dodatku odrobinę majestatyczna, no i oczywiście wysoka. A my wysokość bardzo lubimy.
Nie jest to jednak zwykła żyrafa.
Bo i my nie jesteśmy zwyczajni. Nasza żyrafa ma skrzydła.
To dla nas silny i ważny element. Bo nie dość, że sama żyrafa sięga wysoko i głowę ma (lub może mieć, jeśli tylko chce) w chmurach, to dzięki swoim skrzydłom łamie konwenanse, wszelkie bariery i ograniczenia. Może być tam, gdzie chce. Może być wysoko, wyżej niż inne standardowe i rzeczywiste żyrafy.
Skrzydła potęgują ważne dla nas motywy: kreatywność, swobodę i wolność, ogromne możliwości i oryginalność dosłownie nie z tego świata.
Skrzydła to wiedza, wyobraźnia, zapał i ambicja. Z tymi atrybutami wejdziemy w nowy rozdział Graffico z nowym logo.
Skrzydła to też symbolika przekraczania tego, co ludzkie, tego, co standardowe i oczywiste.
A to dokładnie to, co chcemy, by logo Graffico ze sobą niosło.
Symbolika żyrafy ze skrzydłami idealnie odzwierciedla nasze plany na przyszłość.
A są WIELKIE i sięgają WYSOKO.