od A do Z
I PYLONY
Pylony reklamowe pełnią głownie funkcję nośnika, który kieruje, informuje i eksponuje logo marki. Jednym z najpopularniejszych typów pylonów jest pylon do ekspozycji wielu marek, który jest charakterystyczny dla budynków biurowych, hurtowni, centrów logistycznych, galerii handlowych i obiektów użyteczności publicznej.
Zaletą pylonu do ekspozycji wielu marek jest stworzenie wystandaryzowanej, estetycznej i harmonijnej powierzchni do ekspozycji logotypów najemców.
Ważnym elementem pylonu dla najemców jest design, który powinien nawiązywać do stylu dzielnicy, oraz otaczającej architektury. W Graffico tworzymy pylony w różnych stylach: minimalistyczne, klasyczne, industrialne, eko, tematyczne i kinetyczne. Mnogość materiałów i rozwiązań w połączeniu z naszym doświadczeniem pozwala nam realizować wyjątkowy piękne i unikatowe pylony oraz witacze.
Jeśli jesteś wymagającym klientem, któremu zależy na realizacji inwestycji w pylon reklamowy od A do Z – dobrze trafiłeś.
Poszukujesz skutecznego i estetycznego sposobu promocji, który wyróżni Twoją firmę na tle konkurencji? Postaw na podświetlane pylony reklamowe – cena tego rozwiązania jest atrakcyjna, a efektywność wysoka. Nowoczesna konstrukcja, trwałe materiały i możliwość podświetlenia LED sprawią, że są one doskonale widoczne o każdej porze dnia i nocy. Poznaj wyjątkowe zalety naszych produktów i przekonaj się, dlaczego wysokiej jakości zewnętrzny pylon reklamowy, informacyjny, cenowy czy kierunkowy jest doskonałym wyborem dla Twojego biznesu.
Czytaj więcejPYLONY
Pylony wizerunkowe mogą być wyposażone w dodatkowe urządzenie służące do pomiaru i ekspozycji jakości powietrza. To ciekawy sposób, by promować walory danej miejscowości czy regionu. Przeczytaj więcej o pylonach Fair Air.
PYLONY
Loftowe klimaty królują obecnie we wnętrzach. Czemu nie wykorzystać tego trendu w outdorze? Pylony industrialne świetnie wyglądają przy nowoczesnych budynkach. Mogą być wyposażone w zegar, wówczas są eleganckie, na czasie i nie do przeoczenia.
PYLONY
Pylon reklamowy może być zaprojektowany w taki sposób, by konstrukcyjnie i koncepcyjnie połączony był z zielenią. Zieleń w dzisiejszych czasach jest mile widziana zawsze i wszędzie.
PYLONY
Pylon może mieć elementy obrotowe lub ruchome. To zawsze przykuwa wzrok i jest skutecznym wyróżnikiem.
PYLONY
Ażury mogą być częścią pylonu, elementem, który przenosi jakiś charakterystyczny motyw architektoniczny i nadaje lekkość całej konstrukcji reklamowej.
PYLONY
Coraz częściej marki decydują się na postawienie wolnostojących napisów i logotypów. Jest to nietypowa forma, która bardzo często staje się w firmach meeting pointem i foto spotem. Nowoczesne i modne rozwiązanie dla świadomych firm i marek. Pylony literowe mogą być również połączone elementami małej architektury i zielenią.
PYLONY
Pylon cenowy to wolnostojąca konstrukcja reklamowa, która ma za zadanie eksponować logo marki oraz elektroniczne ceny paliw. Pylon cenowy to również drogowskaz typu directory sign. Pylony reklamowe są charakterystycznym elementem dla stacji paliw. Dobry i widoczny pylon na stacji to must have.
Pylony reklamowe Graffico mogą mieć wysokość od 3 do 50 metrów. Charakteryzuje je wysoka jakość, wyjątkowa estetyka, przemyślana technologia, ponadczasowy design oraz ekologiczne rozwiązania.
Pylony są prestiżowym oznakowaniem firm, biurowców, instytucji, sieci handlowych, a także wydarzeń. Dzięki wolnostojącej formie są idealnym rozwiązaniem oznakowania, dodatkowo bez ingerencji w elewacje i dachy.
Pylony i totemy mogą przybierać różne bryły. Oprócz klasycznej, charakteryzującej się prostą bryłą, wykonujemy także pylony obrotowe, literowe czy też z nakładkami, łukami i skrzydełkami oraz ażurowe, cortenowe, drewnopodobne oraz połączone z roślinnością.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Co to jest pylon?
Pylon reklamowy to wolnostojąca, konstrukcja reklamowa zwykle o wysokości 2-15m. Pylon reklamowy eksponuje logo marki. Pylony reklamowe wykonane są z różnych materiałów, przybierają różne bryły i styl, mają różną funkcję. Pylony reklamowe, totemy, wymagają uzyskania pozwolenia budowlanego. Jeśli chcesz wiedzieć, na co zwrócić uwagę inwestując w pylon reklamowy, wejdź TUTAJ.
Jaka jest różnica między pylonem, totemem a witaczem?
Klienci i firmy wymiennie stosują trzy nazwy: pylon, witacz, totem, choć można zaobserwować pewne trendy.
➡Korporacje często używają nazwy „witacz” dla określenia wysokiego słupa reklamowego charakterystycznego dla stacji paliw i restauracji drive thru przy autostradach.
➡Samorządowcy, z kolei, witaczem nazywają wolnostojącą konstrukcję eksponującą herb i nazwę miejscowości zlokalizowaną na rogatkach miasta.
W Graffico – oznakowanie dla firmy lub sieci to pylon reklamowy. Wolnostojący element na rogatkach miasta to witacz, a wysoki słup reklamowy przy autostradzie z logo marki to konstrukcja reklamowa.
Jakie rodzaje pylonów reklamowych oferujecie?
Graffico specjalizuje się w produkcji pylonów reklamowych dla bardzo wielu branż od paliwowej, spożywczej, po oznakowania korporacyjne. Oferujemy pylony klasyczne, minimalistyczne, tematyczne, cenowe, obrotowe, industrialne i eko. Nie trzymamy się standardów, choć mamy na swoim koncie już ponad 4000 realizacji pylonów, każde zlecenie jest indywidualną realizacją dopasowaną do Brand Booka, otaczającej architektury, oczekiwań klienta.
Zapewniamy personalizowane bryły, różne materiały (aluminium, dibond, ażury, corten, materiały drewnopodobne, blachy powlekane), łączymy tektury, wykorzystujemy bardzo różnorodne formy podświetlenia.
Z czego zbudowany jest pylon reklamowy?
Pylon reklamowy zbudowany jest z konstrukcji nośnej, poszycia, oświetlenia i fundamentu. Największy efekt robi poszycie, ponieważ jest najbardziej widoczne. Poszycie pylonu reklamowego może być wykonane z różnych materiałów (aluminium, corten, dibond, materiałów drewnopodobnych i ażurowych). Poszycie może również być połączeniem różnych rozwiązań i tekstur.
Równie ważna jest konstrukcja nośna, bo zapewnia stabilność i bezpieczeństwo całego nośnika. Konmstrukcja zaprojektowana jest przez konstruktora zgodnie z normą budowlaną i strefą wiatrów.
Jak wysoki może być pylon reklamowy?
W zakresie produkcji pylonów reklamowych, nie ma ograniczeń co do wielkości. Tylko niebo nas ogranicza, prawo budowlane, urbanistyka lub ustawa krajobrazowa.
Zobacz montaż 10-metrowego pylonu reklamowego:
Zobacz montaż pylonu o wysokości 50m:
Jakie obserwuje się trendy w designie pylonów reklamowych?
Graffico ma bardzo duże doświadczenie w zakresie projektowania i produkcji pylonów reklamowych, bo mamy na swoim koncie ponad 4000 realizacji w Polsce i za granicą. Uwrażliwiamy klientów, że pylon reklamowy powinien być przede wszystkim dopasowany do stylu dzielnicy i otaczającej architektury, żeby był pięknym i harmonijnym elementem w przestrzeni publicznej.
Wyraźnym trendem są pylony w formie wolnostojących napisów. Są bardzo zauważalne i wychodzą poza bryłę standardowego graniastosłupa. Bardzo wyjątkowe są pylony loftowe oraz pylony z nieoczywistych materiałów takich jak ażury, drewno, corten. Graffico też lubi pylony połączone z roślinnością, co bardzo podkreśla pozytywny stosunek marek do ekologii i designu.
Czy potrzebuję pozwolenia budowlanego do instalacji pylonu?
Tak, instalacja pylonu reklamowego trwale związanego z gruntem (fundament stały) wymaga uzyskania pozwolenia budowlanego.
Graffico realizuje inwestycję w systemie “zaprojektuj i wybuduj”, czyli przeprowadza inwestora przez cały etap inwestycji od audytu, próby balonowej, wizualizacji i projektu, dokumentacji technicznej, instalacji fundamentu, produkcji reklamy, montażu pylonu, po dostarczenie dokumentacji powykonawczej i atestów.
Czy przygotowujecie dokumentację techniczną i powykonawczą do reklamy?
Tak, przy realizacji inwestycji w pylon reklamowy, przygotowujemy dokumentację techniczną do uzyskania pozwolenia budowlanego oraz dokumentację powykonawczą. Dokumentacje są dodatkowo płatne.
Graffico realizuje cały proces inwestycji w pylon reklamowy od A do Z. Mamy w zespole plastyków, konstruktorów i wielu specjalistów na różnych działach produkcyjnych. Dodatkowo, jako firma wyspecjalizowana w produkcji pylonów (ponad 4000 realizacji pylonów w Polsce i za granicą), mamy bogaty park maszyn, hale produkcyjne i własne, certyfikowane ekipy montażowe. Dzięki temu mamy pełną kontrolę jakościową nad całym cyklem projektowym, konstrukcyjnym, produkcyjnym i montażowym.
Zobacz montaż pylonu:
Czy montujecie pylony?
Tak, mamy własne, certyfikowane ekipy montażowe, dlatego można określić nasze usługi jako pełne, kompleksowe. Montaż jest niezwykle ważnym elementem, od którego w dużym stopniu zależy ostateczny efekt realizacji. Montaże Graffico cechuje świetna logistyka, markowy sprzęt, wzorcowe procedury i standardy BHP i przede wszystkim doświadczene ekipy. Nie outsortujemy procesu montażu.
Co to jest pylon cenowy?
Pylon cenowy to wielogabarytowa, wolnostojąca reklama stacji paliw, która eksponuje logo marki oraz ceny paliw na danej stacji. Pylon cenowy nie tylko informuje o cenach, lecz także o dostępności usług dodatkowych na stacji paliw. Tutaj liczy się kolor, wykonanie, świecenie, jakość i informacje o dodatkowych usługach. Pylon cenowy jest najbardziej widocznym elementem całej identyfikacji wizualnej stacji benzynowej, jego wysokość waha się między 5-12m.
Co to jest fundament stały i nastawny?
Stały fundament wpuszczany jest w grunt. Fundament nastawny lokalizowany jest na powierzchni ziemi w postaci monolitycznej kostki betonowej lub w postaci specjalnej kratownicy zespolonej z konstrukcją nośną pylonu, na której ustawione są bloczki betonowe.
Nie ma standardowych fundamentów. Ciężar i wymiary fundamentu obliczane są każdorazowo w odniesieniu do wymiarów reklamy.
Co to jest pylon dla najemców?
Pylon dla najemców to idealne rozwiązanie dla firm, które wynajmują powierzchnie biurowe. W ten sposób zaznaczają swoją obecność w biurowcu. Pylon eksponuje logotypy kontrahentów i dostawców w sposób uporządkowany i harmonijny. Zamiast chaosu reklamowego w przestrzeni publicznej może pojawić się pylon, który zbierze wszystkich kontrahentów w jedno miejsce.
Czy projektujecie pylony?
Graffico działa w systemie zaprojektuj i wybuduj. Kładziemy bardzo silny nacisk na aspekt plastyczny, estetyczny i ekologiczny. Proponujemy klientom nietypowe i nowatorskie rozwiązania designerskie, ale strona techniczna i technologiczna jest dla nas równie ważna. Wystarczy, żebyś miał otwartą głowę.