Pylon reklamowy to usługa

W dzisiejszym dynamicznym świecie reklama stanowi nieodłączny element każdego biznesu. W tę różnorodność mediów wplata się również reklama zewnętrzna, gdzie pylon reklamowy staje się nie tylko nośnikiem informacji, ale prawdziwym dziełem sztuki. Ale czy zdajemy sobie sprawę, że nie ma dwóch identycznych pylonów reklamowych? To nie przypadek – pylon to nie tylko produkt, to przede wszystkim usługa, której niepowtarzalność tkwi w samym procesie tworzenia.

Istnieją dwa modele współpracy w zakresie realizacji inwestycji w pylon reklamowy:

1️⃣ Posiadasz Brand Booka

Jeśli masz Księgę Znaku, która precyzuje szczegóły identyfikacji wizualnej pylonu i zlecisz wykonanie pylonu 3 firmom, otrzymasz 3 nieidentyczne produkty, 3 różne sposoby komunikacji, przebieg inwestycji w 3 różnych wariantach, 3 różne realizacje montażu, obiegu dokumentów, rozwiązywania przeszkód. Widzieliśmy wiele prototypowych elementów stworzonych przez różne firmy według tych samych dokumentacji technicznych i Brand Booków. Nigdy nie doświadczyliśmy takich samych produktów.

2️⃣ Nie posiadasz projektu pylonu

Jeśli musisz najpierw zaprojektować pylon reklamowy i zlecisz tę usługę trzem firmom oczywistą rzeczą jest, że otrzymasz różne zupełnie inne projekty i w rezultacie wykonanie. Każda firma wykona usługę z różną wrażliwością, świadomością projektowania i technologii. Powstaną zupełnie inne produkty, bo każda firma podejdzie do zadania z różną wrażliwością estetyczną, doświadczeniem, zasobami i specjalizacją.

Na co zwrócić uwagę przy inwestycji w pylon reklamowy?

Jeśli nigdy nie zamawiałeś pylonu reklamowego i jest to Twoja pierwsza inwestycja tego typu, to przed Tobą decyzje dotyczące projektu plastycznego, technologii, logistyki, dokumentacji i montażu. Warto w takim przypadku nawiązać współpracę z najbardziej doświadczoną firmą, która przeprowadzi Cię bezproblemowo przez cały proces inwestycji, będzie Ci doradzać, inspirować  i stworzy najlepszą usługę z możliwych.

Obecnie według Pawła Tkaczyka panują 3 megatrendy w biznesie:
🔴decoupling
🔴eliminacja pośredników
🔴specjalizacja

Po to są specjaliści, w różnych branżach, żeby wskazywać kierunki, żeby mówić, co jest dobre, żeby wskazywać na jakość każdego etapy tworzenia usługi.
Model biznesowy Graffico jest oparty na wąskiej specjalizacji w dwóch obszarach: projektowanie i produkcja reklam wolnostojących o dużych gabarytach takich jak pylony, witacze, totemy oraz brandingu i rebrandingu stacji paliw. Możemy śmiało nazwać się profesjonalistami z 30-letnim doświadczeniem.
Czy to czyni nas MISTRZEM?
Nie. Nie, bo samo powtarzanie jakiś czynności nie wystarcza.
Człowiek staje się MISTRZEM nie wtedy, kiedy przez lata coś powtarza, ale kiedy trenuje. Trenowanie w naszym przypadku firmy Graffico oznacza poprawianie błędów, wyciąganie wniosków stawanie się lepszymi, zwinniejszymi i mądrzejszymi.
Tak pracujemy, coraz lepiej, by dawać klientom coraz lepsze pylony i witacze oraz coraz lepsze doznania.

Jeśli Twój pylon reklamowy ma być profesjonalny, postaw  na współpracę z profesjonalistami, a dostaniesz profesjonalną usługę.