Modnie wyglądamy gdy podążamy za trendami. Mamy modny telefon, buty, bluzkę czy torebkę.

A Twoja marka jest modna? Czy ma modny branding?

Chociaż z pozoru moda dotyczy ubioru, czy wystroju wnętrz, a jej trendy zmieniają się cyklicznie, to obejmuje ona swoimi prawami każdą sferę życia – również reklamę, identyfikację wizualną, wzornictwo  i oznakowanie marki. Bardzo dobrze dostrzegamy pewne trendy, panujące w reklamie i staramy się za nimi podążać.

Dlatego pamiętaj, że tworząc oznakowanie swojej firmy i sieci, Księga Znaku powie Ci ogólny zarys, ale szczegóły, smaczki, niuanse muszą iść w parze z trendami, które zwykle częściej się zmieniają niż Brand Book. Design i jakość technologiczna mają równie ważne znaczenie.

Czasami drobnymi szczegółami – kolor, tekstura, połącznia materiałów, zabawa  światłem, gięcia, nacięcia, narożniki, ażury, perforacje – to wszystko  może zmienić sznyt marki, by była modna. W Graffico chcemy iść dalej. Pragniemy tworzyć takie wzornictwo, które ma być czymś więcej niż informacją marki. Funkcja informacyjna ma być ubrana w świetny design oraz jakość estetyki, by stanowić harmonijny, dekoracyjny i spójny z otoczeniem element dekoracyjny w przestrzeni publicznej.

Projektujemy, produkujemy i montujemy  – realizujemy procesy brandingu i rebrandingu od A do Z, czyli od audytu, próby balonowej, projektu plastycznego i wizualizacji, dokumentacji technicznej, produkcji, instalacji fundamentu i reklamy, po dostarczenie dokumentacji powykonawczej i zadowolenia.