Jak najlepiej oznakować reklamowo budynek biurowy, w którym jest wielu najemców?

Oznakowanie reklamowe budynku biurowego, w którym mieści się wielu najemców, jest kluczowym elementem wizualnej identyfikacji, który może wpłynąć na jego rozpoznawalność, atrakcyjność i efektywność marketingową. Poprawne i kreatywne oznakowanie przyciąga uwagę potencjalnych najemców oraz klientów, identyfikuje poszczególne firmy i tworzy pozytywny wizerunek całego budynku. W tym artykule przedstawimy kilka sposobów, jak najlepiej oznakować budynek biurowy, aby spełnić potrzeby i oczekiwania różnych najemców i uniknąć chaosu reklamowego.

  1. Wyraźne logo budynku
    Jednym z ważniejszych elementów oznakowania budynku biurowego jest wyraźne i czytelne logo z nazwą budynku oraz adresem. Logo powinno być odpowiednio widoczne i dobrze oświetlone, aby można je było łatwo zidentyfikować nawet z daleka. Coraz częściej budynki, szczególnie te wyjątkowo zaprojektowane, stają się czymś więcej niż budynkami biurowymi, ale markami architektonicznymi, punktami orientacyjnymi mieszkańców, meeting pointami. Każda marka, nawet jeśli jest to marka architektoniczna wymaga przemyślanego i spójnego brandingu.
  2. Logotypy na budynku
    To oczywiste, że najemcy powierzchni biurowych chcą eksponować swoje marki, by informować klientów o swojej lokalizacji. Czy budynek jest do tego idealnym miejscem? Uważamy, że nie. Argumentów jest kilka zaczynając tego, by czynić wszelkie starania aby architektura była czysta i piękna. Umiejscawianie kilku logotypów na budynku zawsze tworzy chaos. Dobrą praktyką jest, gdy architekt wcześniej zaplanuje miejsce do wystandaryzowanej ekspozycji reklam na elewacji. I tu kolejna uwaga: logotypy monochromatyczne lub wykonane w technologii black&white są świetnym, niekrzykliwym i estetycznym rozwiązaniem dla najemców.
  3. Logotypy na pylonie
    Pylon reklamowy wydaje się być idealnym remedium na uporządkowaną ekspozycję logotypów najemców. W zależności od stylu budynku pylon może być dobrze dopasowany designem do architektury i otoczenia. Pylon może mieć charakter, styl i sznyt, zaprojektowany od klasycznych brył po industrialny, ekologiczny lub nietypowy design Pylon reklamowy może być wykonany z różnych materiałów takich jak aluminium, corten, dibond, blachy perforowane, ażurowe lub powlekane różnymi strukturami. Jeśli ważna jest dla Ciebie zieleń, pylon może być również połączony konstrukcyjnie z roślinnością, co czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym nośnikiem. Tu również rekomendujemy zastosowanie monochromatycznych logotypów.
  4. Przyjaźnie
    Coraz większa liczba firm kieruje swoją uwagę na ekologię, dlatego warto rozważyć oznakowanie budynku biurowego przyjazne dla środowiska. Mała architektura zlokalizowana wokół budynku zachęca najemców i klientów do spędzania czasu na zewnątrz. Chwila wytchnienia w ciągu długiego dnia pracy na zewnątrz jest szalenie ważna i na pewno doceniona przez najemców. Spójny design obejmujący pylon reklamowy, siedziska, ławki, parklety w otoczeniu zieleni i drzew tworzy mikroklimat miejski, który wszyscy kochamy.

Oznakowanie reklamowe budynku biurowego, w którym jest wielu najemców, jest ważnym elementem jego identyfikacji wizualnej. Spójne elementy wizualne, standaryzacja i harmonia  to kluczowe czynniki, które warto wziąć pod uwagę przy projektowaniu oznakowania budynku. Dobrze zaprojektowane i wykonane oznakowanie przyciąga uwagę, wyróżnia budynek w mieście oraz tworzy pozytywny wizerunek całego obiektu, co przyczynia się do jego atrakcyjności i efektywności marketingowej.

Spodobał Ci się nasz artykuł? Zobacz “Pylon reklamowy przy Twojej firmie to prestiż”