Gdzie umiejscowić konstrukcję reklamową?

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, wypełnionym setkami bodźców i informacji, kluczowym czynnikiem sukcesu każdej marki jest zdolność do wybijania się ponad tłum i przyciągania uwagi potencjalnych klientów. Zaprojektowanie i umieszczenie kilkumetrowej pylonu czy konstrukcji reklamowej w miejscu, w którym współgra ona z otoczeniem i wyróżnia się na jego tle to strzał w marketingową dziesiątkę. Dzięki takim wielkogabarytowym inwestycjom można efektywnie dotrzeć do nowych klientów i zaskoczyć pomysłowością obecnych. Jak zatem być pro w swojej dziedzinie i jak wybić się na tle konkurencji w zakresie oznakowania siedziby firmy lub sieci handlowej? Być wyżej i sięgnąć bezkresu!

Co zrobić by pylon reklamowy był widoczny?

Każda marka pragnie stworzyć niezapomniane pierwsze wrażenie. Pylon reklamowy, umieszczony w odpowiednim miejscu, jest często pierwszym kontaktem klienta z marką. Zrozumienie tego faktu prowadzi do świadomego projektowania pylonu reklamowego, która odzwierciedla wartości i charakter marki oraz wzbudza pozytywne emocje u odbiorcy. Widoczność pylonu to kluczowy czynnik wpływający na sposób, w jaki marka jest postrzegana przez konsumentów. Odpowiednio umieszczona wolnostojąca konstrukcja rekalmowa przyciąga wzrok, zostaje w pamięci. To właśnie pierwsze chwile są najważniejsze. Chcesz przyciągnąć czyjąś uwagę na więcej niż pół minuty? Zobacz jak to zrobić:

1. Jaką wybrać lokalizację pylonu?

Wybór odpowiedniej lokalizacji jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na skuteczność pylonu reklamowego. Warto zastanowić się, gdzie znajdują się główne punkty przecięcia ruchu, a także gdzie znajduje się docelowa grupa klientów. Lokalizacja powinna być spójna z profilem klienta i charakterem marki. Warto pamiętać, że pylon reklamowy nie musi znajdować się tylko przed siedzibą Twojej firmy. Pylon reklamowy może również pełnić rolę drogowskazu, tzw. directory sign na kilka kilometrów przed docelową lokalizacją i kierować Klientów w Twoją stronę.

2. Jak wybrać wysokość pylonu?

Decyzja dotycząca wysokości pylonu reklamowego wiąże się z równowagą pomiędzy jej widocznością, a wpływem wizualnym na otoczenie. Jak dobrać odpowiednią wysokość? W tym celu na pomoc przychodzi nam próba balonowa – działanie mające na celu oznaczenie optymalnej wysokości reklamy oraz jej widoczności z określonego dystansu. Chcecie dowiedzieć się więcej o próbie balonowej? Sprawdźcie naszego bloga: LINK.

3. Jaki wybrać design pylonu reklamowego?

Widoczność dla klienta to kluczowy czynnik sukcesu pylonu reklamowego. Pylon musi być ona łatwo zauważalny i czytelny nawet w szybkim ruchu ulicznym. Widoczność, ale również charakterystyczny wygląd pylonu reklamowego przekłada się bezpośrednio na budowanie świadomości marki. To sprawia, że klienci mogą łatwo identyfikować daną firmę w tłumie konkurencji. Daj klientom cząstkę swojej marki, przekaż element wyjątkowy Twojej firmy, zaczaruj klienta. To kluczowy element w długoterminowej strategii budowania jego lojalności. Jak to osiągnąć? Poprzez optymalną wielkość liter, kolorystykę, kontrast, faktury, materiały i podświetlenie. Należy tutaj pamiętać o specyfice polskiego nieba, które przez ¾ roku nie jest niebieskie, a mleczno-białe. Dlatego wysokie pylony ustawione na tle nieba w kolorze RAL 9006 będą ginęły przez co stracą na widoczności. Podświetlenie pylonów reklamowych natomiast dodaje reklamie prestiżu i czyni ją pięknym drogowskazem w ciemną noc.

4. Otoczenie pylonu reklamowego – harmonijne połączenie z przestrzenią

Konstrukcja reklamowa powinna harmonizować z otoczeniem, w którym się znajduje. Musi pasować do charakteru miejsca, dzielnicy, niezależnie czy jest to teren miejski, podmiejski czy wiejski. Umiejscowienie pylonu reklamowego w naturalnym otoczeniu czy w kontekście architektonicznym może przysłużyć się zwiększeniu jej atrakcyjności i akceptacji wśród społeczności lokalnej.  Dowiedz się więcej o harmonii w reklamie: LINK.