od A do Z
I PYLONY
Branding i rebranding stacji paliw to nie tylko ekspozycja logo marki. To coś więcej. Jak sprawić, by stacja paliw przyciągała klientów jak magnes?
Identyfikacja wizualna stacji paliw musi być przede wszystkim spójna, posiadać unikatowy design oraz wyróżniać się wysoką jakością wykończenia i estetyki.
Atrakcyjna pod względem wizualnym stacja paliw, posiadająca wyraziste wyświetlacze, widoczny pylon cenowy i estetyczne otoki reklamowe, to tylko niektóre elementy, które mogą wzbudzić zainteresowanie kierowcy i spowodować, że wybierze tę, a nie inną stację.
Branding marki stacji paliw to podkreślenie unikalnej wartości Twojej marki, nawiązanie dobrej relacji z Twoimi klientami.
Stacje benzynowe są bardzo charakterystycznym elementem krajobrazu miejskiego. Nigdy nie zasypiają, ich charakterystyczne światła nigdy nie gasną, a pylon cenowy zawsze wita klientów przy drodze eksponując logo marki oraz ceny paliw.
Od 30 lat Graffico realizuje procesu brandingu i rebrandingu stacji paliw dla takich marek jak Amic Energy, Carrefour, E. Leclerc, Auchan, Moya, Awia, Oktan, Cel, Pegas, Watis, Generon i wielu innych sieci.
Jakie elementy identyfikacji wizualnej Graffico realizuje w ramach oznakowania stacji paliw?
Pylony cenowe są najbardziej prominentnym i rozpoznawalnym elementem identyfikacji wizualnej stacji paliw. Pylony cenowe zwykle osiągają wysokość od 6m do 12m i eksponują przede wszystkim logo marki, wyświetlacze cenowe oraz informacje o udogodnieniach, jakie stacja oferuje klientom.
Pylony cenowe tworzą spójny wizerunek wraz z pozostałymi elementami brandingu stacji paliw takimi jak: otoki reklamowe, pylony wjazdowe, oznakowanie sklepu, czy wielkogabarytowy witacz przy autostradzie.
Graffico realizuje inwestycje brandingu stacji paliw od A do Z, od audytu, próby balonowej, projektów i wizualizacji, dokumentacji technicznej, produkcji, instalacji fundamentów, po montaż całego oznakowania.
Co nas wyróżnia? Bogate wzornictwo, wysoka jakość i własne certyfikowane ekipy montażowe.
Jeśli zależy Ci na spójnej koncepcji wizerunkowej i wizualnej, w której każdy element tworzy harmonijną, zapadającą w pamięć całość, znajdujesz się we właściwym miejscu! Reklama (m.in. otoki i wiaty), oznakowanie i branding stacji paliw (benzynowych) to nasza specjalność, dlatego możesz powierzyć nam projekt i wykonanie. Postaw na rozwiązania, które odmienią wizerunek Twojej firmy!
Czytaj więcejNiedawno zrealizowaliśmy jak dotąd naszą najwyższą konstrukcję mierzącą aż 45 metrów wysokości. To ponad 14 metrów wyżej niż poprzednia. Teraz „lekką ręką” zamontowaliśmy niemal 60 metrowy kaseton na 45-metrowej konstrukcji umieszczonej na 148-tonowym fundamencie… i ostrzymy zęby na więcej!
Branding i rebranding stacji paliw to nie tylko ekspozycja logo marki. To coś więcej. Dobra reklama, działa jak magnes na klientów. Wszyscy jesteśmy wzrokowcami, lubimy piękno. Tyczy się to również stacji paliw. Powinny być wyraziste, estetyczne, dobrze widoczne. Jak wygląda rebranding? Kliknij poniżej, dowiedz się więcej!
Meble miejskie to nie tylko miejsca przeznaczone do odpoczynku. To również element małej architektury. Przestrzeń dzięki nim zyskuje na funkcjonalności. Ławki, śmietniki, stojaki rowerowe, oświetlenie, fotele w przestrzeni miejskiej są użyteczne, lecz my chcemy iść o krok dalej, pragniemy żeby dodatkowo były piękne i zaskakujące.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jakie elementy identyfikacji wizualnej oferuje Graffico?
Graffico ofertuje następujące elementy brandingu stacji paliw: pylon cenowy, pylony wjazdowe, otoki reklamowe, obudowy słupów, piktogramy, kosze do segregacji śmieci, podsufitki, oświetlenie, oznakowanie sklepu, Czystojak.
Czy montujecie stacje benzynowe?
Tak, montujemy oznakowanie stacji paliw. Mamy własne, certyfikowane ekipy montażowe, dlatego można określić nasze usługi jako pełne i kompleksowe. Montaż jest niezwykle ważnym elementem, od którego w dużym stopniu zależy ostateczny efekt realizacji. Montaże Graffico cechuje świetna logistyka, markowy sprzęt, wzorcowe procedury i standardy BHP i przede wszystkich doświadczone ekipy. Nie outsourcujemy procesu montażu, jest zbyt ważnym ogniwem.
Co to jest pylon cenowy?
Pylon cenowy to wolnostojąca konstrukcja reklamowa zwykle o bryle graniastosłupa eksponująca logo marki oraz elektroniczne ceny paliw. Pylon cenowy to również drogowskaz typu directory sign. Pylony reklamowe są charakterystycznym elementem dla stacji paliw. Dobry i widoczny pylon na stacji to must have.
Jakie obserwuje się trendy w designie stacji benzynowych?
Design stacji benzynowych zmienia się nieustannie. Dzisiaj stacje różnią się od dawnych CPNów, które wciąż pamiętamy. Kiedyś stacje paliw były miejscem, gdzie tylko tankowaliśmy auto podczas podróży. Były one zazwyczaj skromne, jeśli chodzi o wystrój sklepu, w którym najbardziej prominentnym towarem były choinki Wunder baum. Stacje CPN miały jednak piękną identyfikację wizualną i tu odsyłamy Was do albumu Patryka Hardzieja „CPN znak identyfikacja historia” – piękne wydanie.
Obecnie stacje to miejsca, gdzie tankujemy, jemy, wypoczywamy, przewijamy dzieci. Na niektórych stacjach możemy skorzystać z pralek, myjni i fryzjera.
Stacje mają spójną identyfikację wizualną, piękne oświetlenie, nigdy nie zasypiają.
Czy przygotowujecie dokumentację techniczną i powykonawczą do pozwolenia na budowę?
Tak, przygotowujemy dokumentację, techniczną do uzyskania pozwolenia budowlanego i dokumentację powykonawczą. Dokumentacje są dodatkowo płatne.
Czy projektujecie identyfikację wizualną dla stacji paliw?
Tak, Graffico przygotowuje wizualizacje i projekty 3D stacji paliw z dbałością o każdy szczegół, estetykę i w oparciu o trendy.
Czy przygotowujecie próbę balonową?
Próbę balonową wykonuje się w celu określenia odpowiedniej wysokości reklamy. Jeszcze kilkanaście lat temu wyglądała ona inaczej. Do testu wykorzystywało się duży balon napełniony helem, do którego przywiązany był sznur z pętelkami rozmieszczonymi od siebie w odległości jednego metra. Klient stawał w lokalizacji, z której chciał, by reklama była widoczna. Po ilości supełków wypuszczonej linki określano wysokość reklamy. Obecnie testy wysokościowe wykonuje się za pomocą podnośnika koszowego, który ustawia się w miejscu lokalizacji pylony reklamowego. Na szczycie umieszcza się różnej wielkości grafiki. Kontrahent ustawia się w odpowiedniej odległości i położeniu, z której chciałby, by klienci marki widzieli logo. Dzięki temu jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie określić wysokość reklamy i wielkość logotypu.
Próba balonowa jest wydatkiem, który wpływa na sukces inwestycji i precyzyjną komunikację marki z klientem. Dopiero na podstawie próby balonowej, następuje wykonanie wizualizacji i dokumentacji technicznej oraz wycena.