Co powoduje, że podróżujemy, zwiedzamy i odwiedzamy różne miejsca? Potrzebujemy doznań, odmiany, zachwytu i niejednokrotnie błogiego wytchnienia. Kawa wypita w małej kafejce w Wenecji, czy rogal Marciński zjedzony u stóp Koziołków w Poznaniu, szum fal na zadbanej plaży w Sopocie, widok Kościoła Mariackiego w Gdańsku, selfie zrobione u stóp liter IAMSTERDAM … to momenty, widoki i zapachy, które zapamiętujemy i pielęgnujemy w pamięci. I wracamy.

Uwielbiam miejsca, które mnie zachwycają. Zachwyt może wywołać zadbana architektura, przemyślana zieleń, spójna i niebanalna identyfikacja, piękna mała architektura. Te elementy zachwytu można dostrzec tylko wtedy, gdy przestrzeń reklamowa jest uporządkowana. To właśnie nieprzemyślana polityka reklamowa powoduje rozproszenie uwagi, nieład i chaos, które nie pozwalają dostrzec piękna otoczenia.

Lubimy przebywać w ładnych wnętrzach, w ładnym otoczeniu. Wtedy czujemy się dobrze, błogo, radośnie. Nasz dom, balkon, ogród, dzielnica czy miasto tworzą mikroprzestrzenie, które kawałek po kawałku budują ogólny zarys krajobrazu. To od nas zależy, jaki krajobraz nas otacza.
Od Twojej firmy, urzędnika, architekta, od nas – Graffico również, a nawet w dużej mierze. Nasza firma jest odpowiedzialna za identyfikację wizualną firm i sieci handlowych. Odpowiedzialna w pełnym tego słowa znaczeniu.

  • Odpowiadamy za design, by był zgodny z trendami i z architekturą otoczenia. Design, który jest  nienachalny, przemyślany kolorystycznie, zwracający uwagę, ale nie krzyczący, podkreślający prestiż marki. Wysmakowany. Design reklam to nie tylko reklama w przestrzeni, „eye-catcher” dla przechodniów, ale wizualna „wisienka na torcie” firmy. Pamiętajmy, że trendy i moda funkcjonują nie tylko w dziedzinie telefonów, tapet, spodni, okularów. Moda jest również w reklamie, która idzie z duchem czasu i wtedy sygnalizuje, ale nie szpeci.
  • Odpowiadamy za świadomość klienta. Nie zawsze to, co klientowi wydaje się ładne jest zgodne ze sztuką reklamową i trendami. To na nas spoczywa obowiązek doboru najlepszego rozwiązania technologicznego, materiałowego i kolorystycznego  oraz przekonania do rekomendowanej wersji Kontrahenta. Klient nie musi się znać, ale zwracając się do nas powinien zaufać doświadczonym profesjonalistom.
  • Odpowiadamy za technologię, by była jak najbardziej przyjazna dla oka, przez lata prezentowała się nienagannie. Tylko reklamy profesjonalnie opracowane technologicznie wyposażone w markowe podzespoły funkcjonują i wyglądają dobrze – nie starzeją się.
  • Odpowiadamy również za ekologię. Sami tworzymy ekologiczne rozwiązania. Zdajemy sobie sprawę, że klienci nie mają wiedzy i nawyków ekologicznych na poziomie oznakowań reklamowych. Wciąż zdarza się, że klienci zamawiają reklamy zasilane nieekologicznymi źródłami światła, że trawniki pełne są  wielotonowych fundamentów umieszczonych w gruncie, których nikt nie usuwa po likwidacji reklamy. Nie można być odpowiedzialnym wybiórczo. Wystarczy, że zlekceważy się jeden z elementów i projekt nie skończy się sukcesem.

 

Kto może nam pomóc, by krajobrazy nie były jak bohomazy?

 

A R C H I T E K C I

Architekci projektują biurowce, centra handlowe, hale. Często inwestorzy oczekują od architektów zaprojektowania elementów identyfikacji zewnętrznej i komunikacji reklamowej.  Często jest tak, ze w ogóle o tym zapominają i to jest najgorszy scenariusz, bo powstaje piękny budynek, który w żaden sposób nie komunikuje identyfikacji reklamowej, bo nikt jej nie planuje. W konsekwencji powstaje „wolna amerykanka”, bo właściciele na tym nie panują. Często najemcy, szczególnie silne marki wymuszają na rentierach agresywne oznakowania, które mocno zaburzają harmonię architektury i otaczającego budynek krajobrazu.

To właśnie na etapie projektowania można wszystko przewidzieć. Wszystko. Od estetyki po warunki techniczne jak na przykład wyprowadzenie prądu, by nie kaleczyć elewacji.

Dodatkowo, architekci nie zawsze śledzą i znają rozwiązania oznakowań i nie muszą się na nich znać, bo są specjaliści.

Zwracamy się do architektów z prośbą o współpracę z nami. Jesteśmy do dyspozycji:

  • w zakresie technologi i przygotowania rysunków technicznych oraz budowlanych. Pracujemy w programach Autocad, Solidworks, więc komunikujemy się w podobnym języku.
  • w doradztwie technicznym. Do dyspozycji są nasi inżynierowie, którzy chętnie pomogą w projektowaniu reklam, konstrukcji, fundamentów, niezbędnych przeliczeń.
  • zainspirujemy  nowoczesnymi rozwiązaniami w dziedzinie oznakowania zewnętrznego.
  • udzielimy doradztwa w spotkaniach z inwestorami.

 

Razem spowodujemy, że przestrzeń reklamowa będzie uporządkowana, estetyczna i przemyślana.

 

GRAFFICO
Kochamy design.
Jesteśmy dumni z naszej jakości.
Lubimy ludzi.
Kolorujemy świat.
Tworzymy reklamy z nogami do nieba.