Czystojak stacja do dezynfekcji rąk

Graffico jest firmą reklamową, choć wymaga to doprecyzowania – słowo „reklama” jest bardzo pojemne, jeśli chodzi o różnorodność specjalizacji. W skrócie, GRAFFICO fokusuje się w brandingu i rebrandingu identyfikacji zewnętrznej sieci handlowych, stacji paliw i sklepów.

Kochamy design i kolory, odważnie i nowatorsko podchodzimy do projektowania identyfikacji wizualnej. Finalnie produkujemy tylko projekty o najwyższej jakości wizualnej i
technologicznej. Montaże przeprowadzają nasze własne, certyfikowane ekipy montażowe z dużym doświadczeniem.

Pandemia niestety w znacznym stopniu wstrzymała inwestycje naszych kontrahentów. Wiedzieliśmy, że mamy zapewnioną pracę produkcyjną do końca maja, ale nie mieliśmy pojęcia, co będzie potem. Czuliśmy odpowiedzialność za 150-osobową załogę i ich rodziny. Całe szczęście, że zatrudniamy bardzo kreatywnych, twórczych i oddanych pracowników. Od razu zareagowali na odezwę pt.: „wszystkie ręce na pokład!”, „zespół wespół”, „liczymy na Was”. I stała się magia! :)

czystojak-stacja-do-dezynfekcji-rak

Pandemia Covid-19 utrudniła wielu firmom działalność, ale dała też możliwość tworzenia nowego. Tak powstała seria produktów pod marką CZYSTOJAK na rynek polski i na rynek zagraniczny. CZYSTOJAK to stacja do bezdotykowej dezynfekcji rąk wraz z pomiarem temperatury. Produkt powstał z potrzeby zaspokojenia higieny dłoni, ale w połączeniu z filozofią, że dobrze zaprojektowane przedmioty należą się każdemu.

Jak powstała stacja do dezynfekcji CZYSTOJAK?

Stacje do dezynfekcji rąk CZYSTOJAK zostały zaprojektowane tak, by cieszyć oczy, dezynfekować ręce, wyciszyć niepokój i zapewnić bezpieczeństwo klientom w każdym wieku i w każdym miejscu. Stworzyliśmy kilka modeli stacji, wzorów przemysłowych skierowanych do sieci handlowych, ale również dla firm w opcji z pomiarem temperatury. Najbardziej cieszy nas linia sensorowych stacji do dezynfekcji dla młodego pokolenia z młodzieżowym designem, który ma zachęcać nastolatków do dbania o higienę dłoni.

Ciekawostką jest fakt,  że genezą do  zaprojektowania CZYSTOJAKA byli nasi kontrahenci – chcieli zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom, ale nie mogli znaleźć na rynku urządzenia, które byłoby równocześnie wytrzymałe, designerskie i wydajne.  Zwrócili się do nas i wspólnie wypracowaliśmy najlepsze oraz najpiękniejsze rozwiązanie.

Cały projekt wdrożenia nowych produktów był dużym wyzwaniem dla całego zespołu – głównie inżynierów, technologów, plastyków i działu marketingu – ze względu na walkę z czasem i ograniczony dostęp do komponentów, utrudnione dostawy. Ogromna presja czasu i trudny okres. Udało się. Udał się nie tylko produkt. Udała się współpraca całego 150-osobowego zespołu. Zwyciężyło zaangażowanie, wizja i bardzo silne wartości firmy dążącej do biznesowego turkusu.

Mówi się, że sukces ma wielu ojców i tak było w tym przypadku. Klienci, zespół, zaangażowanie, ogromne doświadczenie, ciężka praca, niezmienna pasja, która towarzyszy nam już prawie 30 lat to wszystko przyczyniło się do stworzenia designerskich stacji do dezynfekcji dłoni CZYSTOJAK, produktu, który podąża za duchem czasu.

Stacja do dezynfekcji rąk inna niż wszystkie

Przyznamy, że początki nie były łatwe, bo nie każdy w trudnych czasach myśli o designie i jakości. W panice i w potrzebie zapewnienia bezpieczeństwa, wiele firm szybko oraz pochopnie decydowało się na tańsze, nieatrakcyjne, tymczasowe i gorsze technologicznie rozwiązania. Ale nami nie kierują jedynie słupki sprzedażowe – uznaliśmy, że chcemy być wierni naszym wartościom i mówimy NIE! bublom. Gdy jasnym stało się, że dezynfekcja rąk pozostanie z nami na dłużej, zauważyliśmy diametralną różnicę w postawie i potrzebach klientów. Firmy nasyciły się doraźnymi środkami i mają świadomość, że wygląd, trwałość, estetyka ma znaczenie. Dlatego poszukują produktów dobrych, niezawodnych. Cieszymy się, że nasze wartości podziela coraz więcej kontrahentów.

Na koniec dziękujemy całemu zespołowi za katorżniczą pracę, wiarę i uśmiech, który nam towarzyszył w tym niełatwym czasie. Dziękujemy też naszym klientom za zaufanie, wsparcie i partnerstwo. To ważne, że w tym trudnym czasie stoimy ramię w ramię – dzięki temu może uda nam się przejść przez kryzys suchą stopą.

Duch czasu ujawnił dobre duszki:)

Ola i Jarek Włodarczyk, Graffico