Jak wybrać witacz?

📌WITACZE Nie powielaj tego, co już było

Moda i trendy panują w każdej dziedzinie życia. Wybieramy modne telefony, tapety, glazurę czy auta. Moda panuje również w dziedzinie identyfikacji wizualnej marek. Miasto jest również marką, która powinna być spójnie i kreatywnie oznakowana. Jednym z elementów brandingu miasta są witacze. Jeśli panujesz nową inwestycję w realizację witaczy, nie powielaj tego, co było stworzone kiedyś. Nie wzoruj się też na innych miastach. Wyprzedzaj trendy, nie bój się innowacji.
Kiedyś witacz był zwykłym graniastosłupem z nazwą miasta i z herbem. Teraz zarówno mieszkańcy, jak i turyści oczekują czegoś więcej. Każdy element w przestrzeni publicznej powinien charakteryzować się funkcją i designem i to właśnie na charakterystyczny, estetyczny i niesztampowy design witaczy należy położyć nacisk. Bądź tredsetterem!

Ola Włodarczyk
Dział kreatywny

📌„Zielony” witacz! Czy Twój witacz gra w zielone?

Miasta zmieniają się. Powstaje wiele nasadzeń, parków kieszonkowych, zielonych dachów, zielonych przystanków autobusowych, zielonych elewacji. To już nie trend, to prawdziwe must-have. Witacze, które mają wbudowaną w swoją konstrukcję zieleń są odpowiedzią na trend zielonych miast. „Zielony” witacz jest zawsze żywy, inny o każdej porze roku i dodatkowo nie tylko pełni funkcję informacyjną, ale także jest piękną naturalną dekoracją w przestrzeni miejskiej.

Kasia Przyjazna
Dział kreatywny

📌A może kinetyczny witacz?

Przestrzeń miejska jest pełna bodźców reklamowych. Trudno jest się wyróżnić z brandingiem marki miejskiej. Graffico ma propozycję obecnie bardzo unikatową, by stworzyć witacze kinetyczne, które mogą się poruszać lub mieć wybrane elementy ruchome lub obrotowe. Kinetyczny i dobrze zaprojektowany witacz na pewno stanie się atrakcją turystyczną.
Zainteresowała Cię ta propozycja? Zgłoś się do Graffico. Zatrudniamy inżynierów, konstruktorów i grafików.  Praca tych dwóch zespołów i nadzór nad całym procesem produkcji i montażu gwarantuje sukces. Tworzymy wiele prototypów funkcjonalno-dekoratorskich, urzeczywistniamy wizje wielu firm. Jaki witacz możemy dla Ciebie zrobić?

Jarek Włodarczyk
Dział prototypów

📌Jeśli przestrzenne napisy z nazwą miasta, unikaj serca.

Przestrzenne napisy z nazwą miasta są niewątpliwie silnym trendem. Turyści chętnie robią sobie na ich tle zdjęcia, które umieszczają w mediach społecznościowych promując tym samym dane miasto czy region. Napisy typu I MIASTO, są już trendem wychodzącym, który stał się tak powszechny, że banalny. Pomyśl o napisach przestrzennych z unikatową symboliką Twojego miasta. Niech Twój witacz literowy będzie kreatywny i wyjątkowy.

Michał Jutrzenka
Dział kreatywny