W zeszłym tygodniu oglądaliśmy rekrutację na … mamę. Chcemy ten temat kontynuować, bo rekrutacja obecnie spędza sen z powiek zarówno kandydatom, jak i firmom poszukującym pracownika – wygrywa ten, kto jest bardziej kreatywny.  Zobaczcie najbardziej nietypowe pomysły rekrutacyjne i jak kandydaci walczą o miejsce w wymarzonej firmie!


TEMAT 1 – WYMARZONA PRACA

Karol Droździk ma 21 lat i studiuje zarządzanie w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Bardzo chciał otrzymać pracę w firmie Moët Hennessy Polska, która handluje wysokiej klasy alkoholami. Postanowił wziąć sprawę w swoje ręce i przygotował nietypowe video-CV. I pracę otrzymał, chociaż firma nie dysponowała wolnymi wakatami!

TEMAT 2 – REKRUTACJA NIEBANALNA

Nie tylko kandydat musi znaleźć sposób, by firma dostrzegła jego starania. W czasach, gdy “rynek pracownika” wymusza na rekruterach większe zaangażowanie, ogłoszenia “Wymagamy-oferujemy” odchodzą do lamusa. Nietypowa rekrutacja potrafi również wyłuskać z rynku najbardziej kreatywnych i ciekawych pracowników.